Mieszkanie na sprzedaż 1 pokój Wrocław Śródmieście, 16,50 m2, parter
Wrocław, Śródmieście, Nadodrze, ul. Paulińska 15/2
395 000 PLN
23 939 PLN/m2
Główne cechy mieszkania
Opis nieruchomości o powierzchni 16,50 m2
Rynek 300m, bez pośrednika
Witajcie!
!!!! Nowe i nie używane !!!!!!
Nadodrze. Najmodniejsza i najbardziej pożądana stara dzielnica Wrocławia.
Słoneczna i funkcjonalna kawalerka po generalnym remoncie w kamienicy.
Wysoki i bezpieczny parter.
Bez pośredników. Cena oczywiście do rozsądnej NEGOCJACJI :))
Gotowa inwestycja, bez dodatkowego wkładu finansowego, można mieszkać lub wynajmować od zaraz.
lub
Gotowa do zamieszkania, w pełni umeblowana i wyposażona. Prywatne, nisko kosztowe m2.
Dystans do Rynku 1km, wyspa Słodowa 600 m,
Ostrów Tumski 800 m, galerie sztuki
Komunikacja miejska 50 m, rower miejski 100 m
Bezpłatne parkowanie na ulicy i osobny wewnętrzny parking dla mieszkańców.
w okolicy sklepy, bary, punkty usługowe.
Do powierzchni 16,5 m2 można doliczyć:
antresola 4,5 m2
piwnica 2,9 m2 (wyczyszczona i odmalowana)
strych 8 m2- część wspólna
Prąd: nowa instalacja 1 fazowa, z opcją na 3 fazy.
Drewniane okna od strony podwórza, południowa ekspozycja.
Rolety zaciemniające i pochłaniające ciepło.
Grzanie i ciepła woda - miejskie.
Koszt miesięcznego utrzymania:
czynsz 150 zł (woda i grzanie miejskie z licznika)
fundusz remontowy 190 zł
prąd 60zł
Szybki internet w budynku.
Wszystkie instalacje nowe (elektryczna / wodno-kanalizacyjna / wentylacja / centralne ogrzewanie)
Po generalnym remoncie - dla nowego właściciela dokumentacja foto.
Zaprojektowane i wykonane z myślą o maksymalizacji powierzchni mieszkalnej i do przechowywania.
Na wyposażeniu:
expres do kawy i kapsułki
żelazko i deska do prasowania
mop, zmiotka i szufelka
czajnik i garnki
sztućce, naczynia i szklanki
kuchenka indukcyjna
lodówka
pralko-suszarka
zmywarka
okap z osobnym kanałem wentylacyjnym
pościel i materac
ręczniki i szmatki
szafka na buty
wieszaki i łyżka do butów
stół i krzesła rozkładane
rozkładana sofa 2 osobowa
szafo-schody
Art 71. „Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, skierowane do ogółu lub do poszczególnych osób, poczytuje się w razie wątpliwości nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy”