- Dla profesjonalistów
- Analizy eksperta
- Architektura
- Branżowe newsy
- Dzielnice
- Finanse i prawo
- Gdzie zamieszkać?
- Jak urządzić?
- Lifestyle
- Strefa wiedzy
- Wzory umów
Rozwiązania na czas COVID-19 - Agencja Moje Nowe M
Pandemia COVID-19 wymusiła na wielu przedsiębiorcach pracę w trybie zdalnym i zupełnie nowe podejście do prowadzenia biznesu. Dotyczy to szczególnie branż opierających się na kontakcie z klientem, między innymi obrotu nieruchomościami.
Agencje pośrednictwa przeniosły swoje działania do świata wirtualnego, by jak najbardziej ułatwić potencjalnym zainteresowanym zakup wymarzonej nieruchomości. Zapytaliśmy Krzysztofa Kowalkowskiego, jaki plan na czas pandemii ma agencja nieruchomości Moje Nowe M.
Jak wygląda sytuacja na rynku wynajmu mieszkań w czasie pandemii? Przeczytaj: Rynek wynajmu mieszkań w Polsce - jesień 2020
Przede wszystkim spokój
Moje Nowe M to profesjonalne biuro nieruchomości, działające w Poznaniu i Warszawie. Oferuje swoim klientom usługę pośrednictwa w sprzedaży, zakupie, bądź wynajmie mieszkania, ale nie tylko. Biuro zajmuje się również poszukiwaniem lokali dla zainteresowanych oraz zarządzaniem nieruchomościami.
W tym trudnym dla wszystkich Polaków czasie agencja postawiła na spokój. Kontynuuje swoje działania w trybie online, wykorzystując dostępne narzędzia internetowe, co dla pozostających w domu klientów jest zarówno bezpieczne, jak i wygodne. Moje Nowe M wykorzystuje ten czas do opracowania strategii, która okaże się najbardziej skuteczna w nowych warunkach i umożliwi świadczenie usług na najwyższym poziomie.
Chcesz zamieszkać w stolicy Wielkopolski? Sprawdź: mieszkania na sprzedaż Poznań
Kontakt w zmienionej formie
Moje Nowe M ogranicza bezpośredni kontakt z klientem, przechodząc na dyżury online. Jeżeli chcemy uzyskać informacje o interesującej nas nieruchomości albo skorzystać z usługi pośrednictwa, możemy zadzwonić do biura albo umówić się na rozmowę korzystając z Messengera lub Zooma. Konferencje wideo mają tę zaletę, że mogą w pewnej mierze zastąpić kontakt osobisty, służą również jako forma prezentacji nieruchomości, tak, aby można było ją obejrzeć bez wychodzenia z domu.
Agencja poświęca teraz znacznie więcej czasu na komunikację z klientami - zarówno pozyskanymi, jak i potencjalnymi. Z racji tego, że większość kontaktów w zakresie obsługi transakcji do tej pory odbywała się bezpośrednio, jest to nowe doświadczenie dla kontrahentów. Biuro przykłada również dużą wagę do kreowania swojego wizerunku online, co obejmuje zastosowanie nowoczesnych strategii marketingowych.
Zobacz również oferty mieszkań na sprzedaż w Warszawie
Współpraca ma znaczenie
W tym trudnym okresie agencja Moje Nowe M podkreśla znaczenie narzędzia współpracy pomiędzy pośrednikami nieruchomości, jakim jest system MLS. Umożliwia on wymianę informacji i ofert pomiędzy poszczególnymi biurami nieruchomości. Opublikowana w ramach sieci oferta jest widoczna dla innych agencji i mogą one współdziałać ze sobą w dopasowywaniu do siebie klientów i nieruchomości, którymi są oni zainteresowani.
Rozwiązanie to zaczyna nabierać coraz większego znaczenia dla pośredników nieruchomości i ich Klientów. Warunkiem wprowadzenia oferty w MLS jest podpisanie z klientem umowy na wyłączność. Jak zauważa Krzysztof Kowalkowski z agencji Moje Nowe M, trend ten zmienia się i w czasie epidemii coraz więcej pośredników wykazuje zainteresowanie platformą.
Zobacz również: koronawirus a rynek nieruchomości
Subskrybuj „Gethome” na Google News
Artykuły powiązane
01.04.2020, Redakcja
Agencja En Casa – jak nie zwalniać tempa w pandemii?
Wybuch pandemii COVID-19 sprawił, że pojawiło się wiele pytań o przyszłość branży nieruchomości. I chociaż jest za wcześnie, aby wyrokować o spodziewanym wpływie koronawirusa na rynek nieruchomości, to jedno jest pewne – potrzebne jest wdrożenie nowych rozwiązań, chociażby w kontakcie pomiędzy stronami transakcji., to jedno jest pewne – potrzebne jest wdrożenie nowych rozwiązań, chociażby w kontakcie pomiędzy stronami transakcji.
25.03.2020, Redakcja
COVID-19 - rozwiązania agencji Nowodworski Estates
Epidemia COVID-19 w krótkim czasie wywołała prawdziwe tsunami zmian we wszystkich gałęziach gospodarki. Branża nieruchomości nie jest tu wyjątkiem – nietypowy czynnik w postaci koronawirusa wymógł korektę dotychczasowego modelu działań zarówno wśród przedsiębiorc&oaEpidemia COVID-19 w krótkim czasie wywołała prawdziwe tsunami zmian we wszystkich gałęziach gospodarki. Branża nieruchomości nie jest tu wyjątkiem – nietypowy czynnik w postaci koronawirusa wymógł korektę dotychczasowego modelu działań zarówno wśród przedsiębiorców, jak i inwestorów.
20.02.2020, Redakcja
Budowanie marki pośrednika nieruchomości
Pośrednik nieruchomości to stosunkowo młody zawód w Polsce. Jeszcze do niedawna korzystanie z jego usług nie było popularne, ale klienci powoli zaczynają dostrzegać, że agencje nieruchomości oferują znacznie więcej, niż tylko umieszczenie oferty sprzedaży mieszkania na portalu internetowym. ZPośrednik nieruchomości to stosunkowo młody zawód w Polsce. Jeszcze do niedawna korzystanie z jego usług nie było popularne, ale klienci powoli zaczynają dostrzegać, że agencje nieruchomości oferują znacznie więcej, niż tylko umieszczenie oferty sprzedaży mieszkania na portalu internetowym. Znaczną rolę w zmianie ogólnego postrzegania wizerunku tego zawodu, odgrywa skuteczne budowanie marki poszczególnych pośredników.
23.07.2024, Ewelina Zajączkowska-Klec
Prowizja i obowiązki agenta nieruchomości: ile prowizji bierze, co załatwia i co robi pośrednik nieruchomości?
Znaczna część osób w Polsce wciąż uważa, że sprzedaż mieszkania lub domu nie jest skomplikowanym zadaniem. Dlatego proces kupna-sprzedaży nieruchomości próbuje przeprowadzić samodzielnie - bez pomocy agencji pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Robią to przede wszystkim z błędną myZnaczna część osób w Polsce wciąż uważa, że sprzedaż mieszkania lub domu nie jest skomplikowanym zadaniem. Dlatego proces kupna-sprzedaży nieruchomości próbuje przeprowadzić samodzielnie - bez pomocy agencji pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Robią to przede wszystkim z błędną myślą o zaoszczędzeniu na prowizji dla biura nieruchomości, jaką pobiera ona za swoje usługi.